mä haluun pois täältä,
jonnekki kauas, missä voisin alottaa alusta.
mä oon kyllästyny tähän pikkukylään, ja joka aamu koulumatkalla vastaan tuleviin mummoihin,
jotka kyylää mua aina tosi pahasti, ehkä mä oon joskus kiilannu niiden ohi kaupan kassalla,
tai puhaltanu savut niiden naamalle tai vieny viimesen sillipurkin kaupan hyllyltä..
mä haluun johonki paikkaan, missä kaikki on suurempaa!
haluun isoihin ja cooleihin bileisiin, joissa on hyvää boolia ja hyvää tanssimusaa,
niin paljon ihmisiä, että joka kerta löytää puhelimesta ainaki kymmenen uutta numeroa,
haluan hienoihin baareihin, joissa on siistejä drinkkejä ja mmmmm.
tahdon paikkaan jossa on katuja jotka on täynnä torikauppiaita ja vaatekauppoja loputtomiin.
new yorkista kattohuoneisto, isot ikkunat, tyylikäs sisustus, työpaikka muotisuunnittelijana,
tai vaikkapa toimittajana. ah, dreaming again..
tiistai, 9. helmikuu 2010
Kommentit